رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

خراسانی‌ها منتظر افزایش دما باشند| وزش باد در مناطق بادخیز استان (۲۱ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۰۸۴۹
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
خراسانی‌ها منتظر افزایش دما باشند| وزش باد در مناطق بادخیز استان (۲۱ مردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از چند روز آینده شاهد افزایش میانگین دمای هوا در سطح استان با شیب ملایم خواهیم بود.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛ آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ۹ درجه و شهرستان‌های سرخس و بردسکن با دمای هوای ۳۶ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

وی افزود: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در چند روز آینده در سطح استان آسمان صاف خواهد بود، اما در نیمه جنوبی، نوار شرقی و برخی از نقاط غرب استان وزش باد را خواهیم داشت. وزش باد در مناطق بادخیز شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت همراه است.

رضایی پور با بیان اینکه دمای هوای شهر مشهد طی شبانه روز گذشته بین ۱۹ و ۳۱ درجه در نوسان بود، گفت: امروز دمای هوا مشهد در گرمترین ساعت با یک درجه افزایش نسبت به روزگذشته به ۳۲ درجه و در خنکترین ساعات با یک درجه کاهش به ۱۸ درجه می‌رسد. اما از چند روز آینده شاهد افزایش میانگین دمای هوا در سطح استان با شیب ملایم خواهیم بود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته عدد ۳۸ بود و اکنون شاخص کیفیت هوا با عدد ۴۴ در شرایط پاک قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->